Postępowanie
prowadzone jest w ramach projektu „Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej w
Suwałkach” dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa
Podlaskiego na lata 2014 – 2020 w oparciu o wytyczne Ministra Rozwoju
Regionalnego w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego
Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu
Spójności na lata 2014 -2020 na zasadzie rozeznania rynku (w postępowaniu nie
ma zastosowania ustawa z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień
publicznych).
Zamawiający:
Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości 16-400 Suwałki ul. Tadeusza Kościuszki 62
telefon 519 437 643 email biuro1otwii@frp.pl
Zamawiający nie jest podmiotem zobowiązanym do stosowania ustawy z dnia
29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych.
Przedmiot
zapytania:
Przedmiot
zapytania składa się z 12 części.
Części 1 – 6 dotyczy wynajmu
sali konferencyjnej oraz przygotowanie i dostawa cateringu – posiłków i
poczęstunku kawowego dla uczestników szkolenia pn. „Zakładanie i prowadzenie
Przedsiębiorstw Społecznych przez Podmioty Ekonomii Społecznej”.
Części 7 – 12 dotyczy wynajmu
sali konferencyjnej oraz przygotowanie i dostawa cateringu – posiłków i
poczęstunku kawowego dla uczestników szkoleń/warsztatów z tworzenia partnerstwa
publiczno-społecznego.
Wykonawca jest zobowiązany zapewnić różnorodne
wyżywienie dla wszystkich uczestników spotkania. Wybrany do realizacji
zamówienia Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji przed każdym
szkoleniem lub warsztatami wersję menu,
która będzie obowiązywać w trakcie realizacji spotkania tematycznego. Na menu
składa się:
obiad – zupa min. 250 ml/os., drugie
danie (2 rodzaje mięsa z ewentualnym udziałem ryb) min. 200g/os., dodatki
(ziemniaki lub ryż) min. 180g/os., surówki min. 100 g/os., kompot lub woda min.
200 ml/os.
poczęstunek kawowy – kawa; herbata;
dodatki typu: mleko, cytryna, cukier; woda mineralna gazowana i niegazowana;
słodkie przekąski typu ciasteczka (co najmniej trzy rodzaje) oraz słone
przekąski (co najmniej dwa rodzaje).
Obiady przygotowane i wydane w
formie bufetu szwedzkiego. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił
jednorodną zastawę stołową stosownie do ilości uczestników spotkania, obrusy na
nakrycie stołów, serwetki jednorazowe w serwetnikach.
Zamawiający nie dopuszcza użycia
naczyń plastikowych.
Godziny posiłków zostaną uzgodnione
z Zamawiającym.
Szczegóły przedmiotu zapytania
zawarte są w załączniku nr 2 –
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
Oferty
wariantowe, oferty częściowe: Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert wariantowych.
Zamówienie zostało podzielone na 12 części. Oferty można złożyć na dowolną
liczbę części.
Termin
i miejsce wykonania: 24 szkolenia w ramach części 1- 6 po cztery w każdym
powiecie (miasto Suwałki, powiat suwalski, powiat sejneński, powiat augustowski,
powiat sokólski, powiat moniecki) zamierzamy do końca 2022 roku; 24 szkoleń/warsztatów
w ramach części 7 – 12 po cztery w każdym powiecie (miasto Suwałki, powiat suwalski,
powiat sejneński, powiat augustowski, powiat sokólski, powiat moniecki) do
końca 2022 roku. Terminy każdego szkolenia i warsztatów zostaną ustalone, na co
najmniej 2 tygodnie przed planowanym terminem zorganizowania.
Warunki
udziału w postępowaniu:
W
postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy posiadają doświadczenie w zakresie
przygotowywania i dostarczania posiłków w formie cateringu. Wymagane
doświadczenie należy potwierdzić stosownymi dokumentami.
W
postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie są powiązani osobowo lub
kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się
wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania
zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu
zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem niniejszego zapytania a
wykonawcą polegające w szczególności na:
uczestniczeniu
w spółce jako wspólnika spółki cywilnej lub spółki osobowej,
posiadaniu
co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów
prawa lub nie został określony przez IZ w wytycznych programowych,
pełnieniu
funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta,
pełnomocnika,
pozostawaniu
w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii
prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w
linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunek
określony w pkt. 2 dotyczy wszystkich 12 części.
Kryteria
ocen ofert i ich znaczenie:
W
częściach 1 – 12 oferty będą oceniane w oparciu o kryterium ceny za realizację
zamówienia – 100%.
Termin
składania ofert oraz zawartość ofert:
Oferty
należy przesłać na adres email: biuro1otwii@frp.pl lub w zamkniętej kopercie do dnia 19 listopada 2021 r. do godz. 16:00 – decyduje data wpływu do
zamawiającego.
Ofertę
należy złożyć na formularzu ofertowym – załącznik
nr 1 do zapytania.
Do
oferty należy załączyć dokument potwierdzający spełnianie wymaganego w
postępowaniu doświadczenia.
Do
oferty należy załączyć oświadczenie braku powiązań kapitałowych lub osobowych z
zamawiającym na załączniku nr 3 do
zapytania.
Udzielanie
informacji i wyjaśnień: zapytania dotyczące postępowania należy kierować
/pisemnie, pocztą elektroniczną/ na adres podany w punkcie 1. Informacji
udzielają Szymon Cimochowski telefon 607 918 692 i Irena Monika Podolewska
telefon 519 437 643.
Umowa na wykonanie
zamówienia: z wybranym wykonawcą zostanie podpisana umowa cywilnoprawna.
Zamawiający zastrzega zmniejszenie liczby posiłków oraz zmianę terminu tych
dostaw oraz terminów wynajęcia Sali w przypadku wystąpienia okoliczności
niezależnych od zamawiającego. W takim przypadku nowe terminy i ilości dostaw
cateringu zostaną odrębnie uzgodnione z wykonawcą.
Zastrzeżenia i
uwagi: zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania na każdym
etapie procedury.