Zapytanie ofertowe
- Postępowanie
prowadzone jest w ramach projektu „Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej w
Suwałkach” dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa
Podlaskiego na lata 2014 – 2020 w oparciu o wytyczne Ministra Rozwoju
Regionalnego w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego
Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu
Spójności na lata 2014 -2020 na zasadzie rozeznania rynku (w postępowaniu nie
ma zastosowania ustawa z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień
publicznych).
- Zamawiający:
Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości 16-400 Suwałki ul. Tadeusza Kościuszki 62
telefon 87 565 13 86 email biuro@frp.pl
Zamawiający nie jest podmiotem zobowiązanym do stosowania ustawy z dnia
29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych.
- Przedmiot
zapytania:
- Przedmiot
zapytania składa się z 12 części.
- Części 1 – 6 dotyczy
wynajmu sali konferencyjnej oraz przygotowanie i dostawa cateringu – posiłków i
poczęstunku kawowego dla uczestników szkolenia pn. „Zakładanie i prowadzenie
Przedsiębiorstw Społecznych przez Podmioty Ekonomii Społecznej”.
- Części 7 – 12
dotyczy wynajmu sali konferencyjnej oraz przygotowanie i dostawa cateringu –
posiłków i poczęstunku kawowego dla uczestników szkoleń/warsztatów z tworzenia
partnerstwa publiczno-społecznego.
- Wykonawca jest zobowiązany zapewnić różnorodne
wyżywienie dla wszystkich uczestników spotkania. Wybrany do realizacji
zamówienia Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji przed każdym
szkoleniem lub warsztatami wersję menu,
która będzie obowiązywać w trakcie realizacji spotkania tematycznego. Na menu
składa się:
- obiad – zupa min. 250 ml/os., drugie
danie (2 rodzaje mięsa z ewentualnym udziałem ryb) min. 200g/os., dodatki
(ziemniaki lub ryż) min. 180g/os., surówki min. 100 g/os., kompot lub woda min.
200 ml/os.
- poczęstunek kawowy – kawa; herbata;
dodatki typu: mleko, cytryna, cukier; woda mineralna gazowana i niegazowana;
słodkie przekąski typu ciasteczka (co najmniej trzy rodzaje) oraz słone
przekąski (co najmniej dwa rodzaje).
- Obiady przygotowane i wydane w
formie bufetu szwedzkiego. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił
jednorodną zastawę stołową stosownie do ilości uczestników spotkania, obrusy na
nakrycie stołów, serwetki jednorazowe w serwetnikach.
- Zamawiający nie dopuszcza użycia
naczyń plastikowych.
- Godziny posiłków zostaną uzgodnione
z Zamawiającym.
- Szczegóły przedmiotu zapytania
zawarte są w załączniku nr 2 –
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
- Oferty
wariantowe, oferty częściowe: Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert
wariantowych. Zamówienie zostało podzielone na 12 części. Oferty można złożyć
na dowolną liczbę części.
- Termin
i miejsce wykonania: pierwszych 12 szkoleń po dwa w każdym powiecie (miasto
Suwałki, powiat suwalski, powiat sejneński, powiat augustowski, powiat
sokólski, powiat moniecki) w ramach części 1 – 6 zamierzamy zrealizować do
końca 2021 roku a drugie 12 szkoleń po dwa w każdym powiecie do końca 2022 roku;
pierwszych 12 szkoleń/warsztatów w ramach części 7 – 12 po dwa w każdym
powiecie (miasto Suwałki, powiat suwalski, powiat sejneński, powiat
augustowski, powiat sokólski, powiat moniecki) do końca 2021 roku a 12 szkoleń/warsztatów
po dwa w każdym powiecie do końca 2022 roku. Terminy każdego szkolenia i warsztatów
zostaną ustalone, na co najmniej 2 tygodnie przed planowanym terminem
zorganizowania.
- Warunki
udziału w postępowaniu:
- W
postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy posiadają doświadczenie w zakresie
przygotowywania i dostarczania posiłków w formie cateringu. Wymagane
doświadczenie należy potwierdzić stosownymi dokumentami.
- W
postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie są powiązani osobowo lub
kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się
wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania
zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu
zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem niniejszego zapytania a
wykonawcą polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu
w spółce jako wspólnika spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu
co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów
prawa lub nie został określony przez IZ w wytycznych programowych,
- pełnieniu
funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta,
pełnomocnika,
- pozostawaniu
w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii
prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w
linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
- W
postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy zatrudniają minimum 30% osób
wymienionych w art. 22 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień
publicznych.
- Warunek
określony w pkt. 2 dotyczy wszystkich 12 części.
- Kryteria
ocen ofert i ich znaczenie:
- W
częściach 1 – 12 oferty będą oceniane w oparciu o kryterium ceny za realizację
zamówienia – 85% oraz kryterium jakości –
punkty w kryterium procentowy wskaźnik zatrudnienia zostaną przyznane w
następujący sposób: 30% do 35% zatrudnienia 0 punktów, 36% do 40% zatrudnienia
5 punktów, 41% do 45% zatrudnienia 10 punktów powyżej 46% zatrudnienia 15
punktów.
- Termin
składania ofert oraz zawartość ofert:
- Oferty
należy przesłać na adres email: biuro1otwii@frp.pl w zamkniętej kopercie do dnia 14 czerwca 2021r. do godz. 16:00 – decyduje data wpływu do
zamawiającego.
- Ofertę
należy złożyć na formularzu ofertowym – załącznik
nr 1 do zapytania.
- Do
oferty należy załączyć dokument potwierdzający spełnianie wymaganego w
postępowaniu doświadczenia.
- Do
oferty należy załączyć oświadczenie braku powiązań kapitałowych lub osobowych z
zamawiającym na załączniku nr 3 do
zapytania.
- Udzielanie informacji i wyjaśnień: zapytania dotyczące postępowania należy kierować /pisemnie, pocztą elektroniczną/ na adres podany w punkcie 1. Informacji udzielają Szymon Cimochowski telefon 87 5651386 i Irena Monika Podolewska telefon 519 437 643.
- Umowa na wykonanie zamówienia: z wybranym wykonawcą zostanie podpisana umowa cywilnoprawna. Zamawiający zastrzega zmniejszenie liczby posiłków oraz zmianę terminu tych dostaw oraz terminów wynajęcia Sali w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od zamawiającego. W takim przypadku nowe terminy i ilości dostaw cateringu zostaną odrębnie uzgodnione z wykonawcą.
- Zastrzeżenia i uwagi: zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania na każdym etapie procedury.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
- Przedmiotem
zapytania jest przygotowanie i dostawa w formie cateringu posiłków w ilości 240
dla uczestników szkoleń i warsztatów prowadzonych w ramach projektu w
następujących częściach oraz wynajem sali konferencyjnej:
– Część 1 miasto
Suwałki 20 posiłków, 4 dni,
– Część 2 powiat
suwalski 20 posiłków, 4 dni,
– Część 3 powiat
sejneński 20 posiłków, 4 dni,
– Część 4 powiat
augustowski 20 posiłków, 4 dni,
– Część 5 powiat
sokólski 20 posiłków, 4 dni,
– Część 6 powiat
moniecki 20 posiłków, 4 dni,
– Część 7 miasto
Suwałki 20 posiłków, 4 dni,
– Część 8 powiat
suwalski 20 posiłków, 4 dni,
– Cześć 9 powiat
sejneński 20 posiłków, 4 dni,
– Cześć 10 powiat
augustowski 20 posiłków, 4 dni,
– Część 11 powiat
sokólski 20 posiłków, 4 dni,
– Część 12 powiat moniecki
20 posiłków, 4 dni.
- Wybrany do realizacji zamówienia
Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji przed każdą debatą lub
szkoleniem wersję menu, która będzie obowiązywać w trakcie realizacji spotkania
tematycznego. Na menu składa się:
- obiad – zupa min. 250 ml/os., drugie
danie (2 rodzaje mięsa z ewentualnym udziałem ryb) min. 200g/os., dodatki
(ziemniaki lub ryż) min. 180g/os., surówki min. 100 g/os., kompot lub woda min.
200 ml/os.
- poczęstunek kawowy – kawa; herbata;
dodatki typu: mleko, cytryna, cukier; woda mineralna gazowana i niegazowana;
słodkie przekąski typu ciasteczka (co najmniej trzy rodzaje) oraz słone
przekąski (co najmniej dwa rodzaje).
- Obiady przygotowane i wydane w
formie bufetu szwedzkiego. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił
jednorodną zastawę stołową stosownie do ilości uczestników spotkania, obrusy na
nakrycie stołów, serwetki jednorazowe w serwetnikach. Zamawiający nie dopuszcza
użycia naczyń plastikowych. Godziny posiłków zostaną uzgodnione z Zamawiającym.
- Zamawiający planuje przeprowadzenie 24
szkoleń jednodniowych pn. „Zakładanie i prowadzenie Przedsiębiorstw Społecznych
przez Podmioty Ekonomii Społecznej” dla 5 osób każde oraz 24 warsztaty/szkolenia z
tworzenia partnerstwa publiczno-społecznego 5 osób każde.
Miejscem szkolenia będą: miasto Suwałki 4 szkolenia, powiat
suwalski 4 szkolenia, powiat sejneński 4 szkolenia, powiat augustowski 4
szkolenia, powiat sokólski 4 szkolenia, powiat moniecki 4 szkolenia.
Miejscem warsztatów/szkoleń będą: miasto Suwałki 4 warsztaty/szkolenia, powiat suwalski warsztaty/szkolenia, powiat sejneński warsztaty/szkolenia, powiat augustowski warsztaty/szkolenia, powiat sokólski warsztaty/szkolenia, powiat moniecki warsztaty/szkolenia.
Termin i miejsce wykonania: pierwszych 12 szkoleń po dwa w każdym powiecie (miasto Suwałki, powiat suwalski, powiat sejneński, powiat augustowski, powiat sokólski, powiat moniecki) w ramach części 1 – 6 zamierzamy zrealizować do końca 2021 roku a drugie 12 szkoleń po dwa w każdym powiecie do końca 2022 roku; pierwszych 12 szkoleń/warsztatów w ramach części 7 – 12 po dwa w każdym powiecie (miasto Suwałki, powiat suwalski, powiat sejneński, powiat augustowski, powiat sokólski, powiat moniecki) do końca 2021 roku a 12 szkoleń/warsztatów po dwa w każdym powiecie do końca 2022 roku. Terminy każdego szkolenia i warsztatów zostaną ustalone, na co najmniej 2 tygodnie przed planowanym terminem zorganizowania.
Wymagania dotyczące sali konferencyjnej: zapewnienie odpowiednich warunków socjalnych oraz bhp, w tym uwzględniających niwelowanie barier architektonicznych w związku z udziałem w projekcie osób niepełnosprawnych. Sala zajęciowa musi zapewnić minimum 5 miejsc (stanowisk) szkoleniowych, być wyposażona w projektor multimedialny, flipchart lub tablicę suchościeralną oraz posiadać dostęp do internetu. Sala musi zapewniać odpowiednie wymogi sanitarne dostosowane do aktualnych wymogów epidemiologicznych w związku pandemią coronawirusa Covid-19.